Allison

grafische vormgeving
communicatieadvies

Corps9

publishers

Afspraak is afspraak. Wat er ook gebeurd. Ik doe geen beloftes die ik niet na kan komen.
Indien nodig wordt er op zaterdag en zondag gewerkt om de planning te halen.

Ik houd van helder communiceren. Krachtig duidelijk maken wat de boodschap is. Op een verleidelijke manier en zonder overbodige zaken die de aandacht afleiden. 

Niemand wil teveel betalen. Elk uur wordt keurig verantwoord en op ingekocht werk, bijv. drukwerk, zitten redelijke marges.
Bij Allison krijgt u, naast een goed ontwerp ook een degelijk communicatieadvies voor een redelijke prijs.

Wat heel erg bij mijn werk hoort is de plicht om je in een ander te verdiepen. Wie dat niet wil of kan, heeft in dit (communicatie)vak niets te zoeken.

Communicatie is ook:
je klanten in elke fase op de hoogte houden; vanaf het eerste gesprek tot het eindresultaat.

De ene helft van het succes wordt bepaald door de kwaliteit van de samenwerking met opdrachtgevers. De andere helft door mijn ervaring, vakkennis, betrokkenheid en creativiteit.

Het buro is in mijn optiek een verlengstuk zijn van de opdrachtgever; een partner die de taal van de onderneming spreekt, het beeld naar buiten toe verzorgt, meedenkt en maximaal betrokken is.

Ik ben gewend om door de ogen van de ontvanger naar uw communicatie te kijken en met verrassende voorstellen te komen.

Ik heb een hekel aan mooie praatjes en niks presteren.
De dienstverlening is hoog, maar er kan altijd wat misgaan. Dat los ik adequaat op. Ik laat u niet in de kou staan.

Kwaiteit, ervaring en vakmanschap is ook en vooral:
- visie,
- vooruitdenken.
Weten wat je tegen kunt komen en problemen voor zijn.

Uiteindelijk gaat het niet om het allermooiste ontwerp, maar om een ontwerp dat effectief is voor uw onderneming. Een ontwerp met een duidelijke boodschap en onderscheidend ten opzichte van de concurrentie.

Een goede huisstijl is ook een lange termijn investering. Het klinkt misschien vreemd, maar een goede huisstijl is een machientje dat geld voor u verdiend.

“Uw oude jas is ook nog prima?” Dat kan. Maar als u een goede indruk op iemand wilt maken, trekt u toch ook uw beste pak aan?
Geef uw bedrijf het beste gezicht, voor de beste indruk.

Wie de beste mensen in huis wil halen en weet wat werk, wat een leuke baan, voor mensen betekent, maakt een personeelsadvertentie met wervingskracht en stelt geen  'programma van eisen' op.